OK BIOCOSMETICS - witch hazel & alantoin dnevna krema za lice



Danas vam donosim recenziju proizvoda koji odavno želim probati i zahvaljujući akcijskoj cijeni i kremi za lice koja je bila na izdisaju, pružila mi se prilika da probam novu preparativu. Pošto se moja preparativa sastoji od prirodnih i organskih proizvoda (većim dijelom), proizvodi ovog brenda su bili nezaobilazni za moje testiranje i bilo je vrijeme kada će doći u moje ruke. 
OK Biocosmetics brend je domaći (bosansko-hercegovački) brend prirodnih proizvoda za njegu lica koji su za veoma kratko vrijeme pokupili mnoge pohvale i simpatije. Međutim, pronašla sam jako malo informacija i detaljnih recenzija o OK Biocosmetics proizvodima pored toga što su napravili pravu ''pometnju'' na bh tržištu jer puno znači vidjeti domaće proizvode na policama pored Loreal, Nivea i drugih visokobrendiranih proizvoda. Ono što karakteriše ovaj brend jeste spoj prirode, tradicije i moderne tehnologije što za rezultat daju visoko kvalitetne kreme rađene po francuskoj recepturi. 





Ova krema je po mom ukusu i zadovoljava sve moje kriterije. Iako sam bila prezadovoljna Farmasi organskom kremom za lice od acai bobica recenzija i zahvaljujući tim proizvodima koža mi se znatno poboljšala, u zadnjem (zimskom) periodu mi ne pomaže u borbi sa bubuljicama. Tačnije, koža je zdravija i svježija ali problem s bubuljicama ne prestaje. Da li se koža zasitila ove kreme i ne pruža dovoljno hranjivosti ili je u pitanju neki drugi problem, ne znam. Zbog toga sam odlučila probati kremu za lice drugog proizvođača. 

OK Biocosmetics u svojoj ponudi sadrži različite krema za lice od kojih sam ja izabrala Witch hazel kremu za masnu kožu lica. Naime, zbog mog tipa kože (kombinovana i problematična koža lica) i biljnog sastava ove kreme odličan su spoj za rješavanje mog problema. Hidrolat ''witch hazel'' - vještičiji lješnjak porijeklom je iz Sjeverne Amerike i sadrži tanin koji se bori protiv bakterija, reguliše nivo sebuma te je pogodan za osjetljivu kožu sklonu crvenilu. Alantoin dobiven iz biljaka podstiče obnovu kože, regulira upalne procese, poboljšava sposobnost kože da zadržava vodu, pomaže ukloniti mrtve stanice, regeneriše kožu, vraća joj sjaj i mekoću te je čini fleksibilnijom. Biljno ulje riže se bori protiv slobodnih radikala, štiti od UV zračenja, djeluje protiv podočnjaka. Ekstrakt korijena arrowroot matira i čisti kožu. 

Eterična ulja ruzmarina i vanilije su dala poseban miris ovoj kremi koji mi i prija i ne. Miris je nekako specifičan i moguće da ne pokupi svačije simpatije. Inače prirodnim proizvodima se dodaju eterična ulja zbog mirisa tako da kod ove kremice dominira miris ruzmarina. 

Korisim je svakodnevno tako što nježno umasiram na prethodno očišćeno lice. Krema ima odličnu teksturu i što je najvažnije prilagođena je potrebama mješovite kože lice. Prilikom nanošenja ne zateže i ne isušuje osjetljive i suhe dijelove kože (područje usana). Jako brzo se upija i prilikom nanošenja ne treba pretjerivati jer su dovoljne jako male količine da se nanese na cijelo lice jer je krema jaaako masna a miris se ne zadržava dugo. 

Krema je odlična kao podloga za šminku zbog odličnog regulisanja sebuma tako da neće biti potrebe za stalnim matiranjem T-zone. 





Preslatka mini ambalaža jednostavnog dizajna od 30 ml me zaista osvojila. Krema dolazi zaštićena dodatnim unutrašnjim poklopcem a smještena je u kartonsku kutiju na kojoj se nalaze informacije o proizvodu. 

Ovo je prvi OK Biocosmetics proizvod koji koristim i zahvaljujući njemu bez dileme počinjem istraživati i druge kremice. Sve OK Biocosmetics proizvode možete naći u dm marketima.

Da li ste koristile neke OK Biocosmetics kreme za lice?
Kakva su vaša iskustva?




2 komentara:

  1. I ja imam kombiniranu i problematičnu kožu. Koristim ovu kremu već par mjeseci i prezadovoljna sam. Osim što mi super matira t-zonu, koja se inače sjaji ko da sam je špekom namazala, pomaže i u sprečavanju nastanka akni. Toplo preporučam i noćnu kremu od brusnice i manuke, ona je isto za problematičnu kožu.
    Maja

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na preporuci :) Svakako sam planirala i noćnu kremu od brusnice i manuke ubaciti u svoju preparativu jer dnevna kremica se pokazala odličnom.

    OdgovoriIzbriši